קלרמן סייר ב'רון שולמית'

צבי הדס 2 Comment on קלרמן סייר ב'רון שולמית'

את המנגינה הזו צריך לחזק | חבר מועצת עיריית ירושלים ישראל קלרמן: "רון שולמית" הוא קול ייחודי בירושלים

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר מועצת עיריית ירושלים ישראל קלרמן, קיים לאחרונה סיור מקיף בקונסרבטוריון "רון שולמית" בשכונת הר נוף בירושלים. קלרמן התרשם מהאיכות המקצועית של לימודי המוזיקה בקונסרבטוריון. לצד זה הביע חבר המועצה מורת רוח מהתנאים הפיזיים הירודים שבהם ממוקם הקונסרבטוריון.

לדברי קלרמן, על עיריית ירושלים מוטלת החובה לדאוג למבנה הולם ומתאים ללימודי מוזיקה מקצועית למגזר החרדי: "לא יתכן שרק במגזר הכללי יטפחו את לימודי המוזיקה, ואילו הקונסרבטוריון שמלמד מוזיקה קלאסית איכותית ומקצועית, יאלץ להסתפק במבנה ארעי, ולא יקבל מבנה של קבע מהעירייה". אמר קלרמן. הוא הוסיף: "בכוונתי לפעול מול כלל הגורמים בעירייה, למתן פתרון זמני מידי עבור "רון שולמית", בד בבד, לאישור תכנית ארוכת טווח למבנה של קבע מכובד והולם את צרכי המוסד החשוב הזה" הצהיר חבר המועצה. "אני וכלל הנציגים החרדיים בעיריית ירושלים, נפעל בכוחות משותפים, על מנת להבטיח שמה שמקבלים מוסדות דומים במגזר הכללי, יהיה גם נחלתו של המגזר החרדי", הבהיר קלרמן. במקביל ציין חבר מועצת עיריית ירושלים, כי לא ייתכן שעיריית ירושלים לא תעמוד מאחורי התחייבות כספיות שהעניקה בעבר למוסד, ובכוונתו לפעול למימוש ההתחייבות של עיריית ירושלים לסיוע בתקציב הקונסרבטוריון. זאת במקביל לבדיקת הרחבת התקצוב מטעם עיריית ירושלים ללימודי המוזיקה.

במהלך הסיור נחשף קלרמן, לאיכות הלמידה בקונסרבטוריון, וקיבל פירוט מקצועי על מסלולי הלימוד הייחודיים של הקונסרבטוריון, מפי המנהל המקצועי ד"ר אורי ברנר. "אני שמח לראות שחרף הקשיים שאתם חווים בנושא התקצוב והמבנה, אתם לא מוותרים על האיכות המקצועית של לימודי המוזיקה", אמר קלרמן עם סיום ביקורו. חברי ההנהלה הודו לרב קלרמן על הביקור, ושיבחו אותו על החלטתו לפעול למען מציאת מקום הולם עבור הקונסרבטוריון החרדי היחיד בישראל.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    יש בירושלים גם "אביבים" בסמינר עלי באר ("קוק")